شهداء الگوهای ماندگار برای نسل جوان هستند
تاريخ : 6 / 7 / 1392برچسب:ارتش,هوایی,بسیج مردمی, | 14:54 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

   پایگاه مردمی ارتش::همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس روز جمعه، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تعدادی از خانواده های معظم شهدای ارتش دیدار کرد.

 

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس روز جمعه، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تعدادی از خانواده های معظم شهدای ارتش دیدار کرد.

 به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه جمعی از مسئولین این نیرو با حضور در منزل شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی و سرلشگر خلبان شهید علیرضا یاسینی به طور جداگانه با خانواده های معظم این شهیدان دیدار کردند.

در این دیدارها، امیر شاه صفی ضمن تجلیل از رشادتهای رزمندگان و شهدا گفت: هریک از این شهیدان نماد غیرت، استقامت و رشادت کارکنان ارتش هستند.

وی افزود: شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران با شجاعت و ایثار خود سندی از عزت و اقتدار را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، ضمن تقدیر از تلاش و استقامت همسران این شهیدان والامقام، خاطر نشان کرد: شهدا الگوهای ماندگاری برای آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان هستند.

همچنین در این دیدارها همسران هریک از این شهدا به بیان خاطراتی از شهیدان خود پرداختند.

شایان ذکر است فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیأت همراه، با حضور در منزل امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی، فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش و از چهره های ماندگار این نیرو، با وی نیز دیدار کردند.

امیر شاه صفی در این دیدار از خدمات ارزشمند امیر بقایی در دوران تصدی فرماندهی نیروی هوایی تقدیر کرد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا